Saturday, January 8, 2011

what u kol dis special entry? i just rojak only wattt

okayla aku pun malas mau ckp english suma, lagipun bukan selalu aku perlu ckp english kan, bila ada mood ja. and by the way aku guna melayu yang aku biasala k bukan melayu kl, aku pun bukan org kl mau kononya ckp bhs dorang.


**

anyways, dia jadi rojak sikit bila aku tulis panjang2 nanti, so kepada siapa profesor/pakar/taik/etc english suma tu, makanla kasut aku kalau kamu nda suka bahasa rojak aku, pergi mampus! kalau nda paham juga (?) pergilah anda mampus atau mati, secara literal okay. baku sudah tu, klo stil mcm blur2. mmg muka mcm taiklah kau tu!

so dilema atau sakit hati apa seja kau mau panggil pasal result muet memang habislah sudah,nda kan aku mau emo-emo memanjang kan pasal muet ja, agak ah tp still aku mcm nda ble lupa lah psl benda alah tu. bukan apa tapi aku pun bukan mau ckp apa, kira kena trained la ba juga oleh bapa mama ckp orang putih diruma kan, skali tinguk dapat juga rendah, nda juga rendah la, ada juga org terer ak dengar sendiri dia bilang, dia dpt band 3.

tapi benda paling sweet aku pernah dengar pasal muet result ni dari mulut Mariah Bt Othman, ex tutorial mate AB3. bukan sweet apa jgn salah paham ah tp dia bilanglah, approach aku, and cakap mcm ni..

Mariah : fendi,kenapa u dpt band 3?

aku : hah? mana u tau? (alamak malu bodoh org tau,tapi cover2 la kan). hahh hehe,ntah la.bukan rezeki kot.

Mariah : i pun mcm heran why u get band 3. cam its u man!

aku : u dpt berapa?

Mariah : i dapat band 3 juga (muka sedih tak ble blah)

aku : (memang tekejut pun ok) what? seriously? omaigud, u. i tak caya la.

Mariah : u lagilah i tak caya dpt band 3! i mean,u lg terer kot. apa yg u mistake..

aku : ntah lah,mmg english i rendah kot. i mean, its sorta all clear now kan,ckp bagus mcmana pun tp klo muet xiktiraf, kau mmg bodoh la rsanya.

ok so on and so forth, ak rsa legalah yg bukan sorang ja mengharap ak dpt band tinggi. ak bsyukur ada kwn2 sabah ak yg appreciate tenaga usaha ak setenga mati mau ckp eng,try jd bagus tu, adala juga.. untuk seseorang tu,bakal amik muet dis year. chillax. u'll do better kiddo! tambah2 klo ko bagi ak nasihat dlm english, mmg A la ak bagi. tbaik bahasa kau. so jgnlah heran klo ko dpt band 6 ok? syg kau!

anyways, tu ja la ak mau ckp. teda pa2 lagi mau difikirkan.

ohya, aku ada jugalah makan. even though abit forced haha. serius teda selera.

untuk sekarang ni, mmg bodoh sial babi shit smua, ak rindu rumah! kawan2 kat sabah! mmg lepas asasi, berabis la aku beronggeng sama dorang nnt. klo insyallah,masuk UM balik nx year dlm architecture. bagusla. kalau building surveyor, mmg pindah la ak. so apa2 pun korang sumeeeeeeeeeeeeee, jage diri awak begus2 yehhhhhh (attempt ak mau tulis melayu kl)
bye x

No comments:

Post a Comment